Mitt Hus :)

I dag har Emma varit hemma från skolan för att hon har ont i halsen och i det ena örat. När vi var till Bvc i dag med Ellen så tittade bvc tanten i hennes hals som såg bra ut och i öronen och det var bar lite rött i det ena örat så hon tyckte att vi kunde vänta till efter helgen om det inte vart värre att kontakta någon läkare, det var ju bra det.

Ellen hon växer så det knakar det är ju bra det.

I torsdags var Perra och Niklas och tittade på en bil i Hedmora, vi måste ju ha en till bil det går ju inte att Perra får sitta och åka hem med bilen varje dag när jag ska skjutsa Emma till skolan. Men bilen var inget att ha, tråkigt nog.

Vi har ringt på en bil i Söderhamn i dag men inte fått något svar......får se om han hör av sig.

I dag när Perra pratade med Kerstin berättade hon att Annika har varit och tittat på vårt gamla hus som dom tydligen nu ska hyra ut.... Det förstår jag att dom vill gör för att det är nog svår sålt nu när priset är ganska högt Men det var någon annan som fick hyra det.

Och tyvärr måste jag säga att jag inte skulle vilja att hon hyr det......Förstå mig rätt!!! Jag ÄLSKAR det där huset, det är MITT hus jag vill bo där, vist är mycket om gjort sedan vi bodde där men det  är i alla fall vi som har byggt det och lite tappeter gör det inte till ett annat hus.  Jag hade inte klarat att åka dit och hälsa på när jag så gärna vill bo i det. Det kanske är ego att tänka så här men Det finns faktiskt andra hus och jag vill faktiskt helst glömma att det överhuvudtaget har funnits. Hoppas ni kan förstå hur jag känner!

Förrästen måste jag till lägga att kallhyra 4500:- är ganska dyrt när driftkostnaden är 30000:- per år alltså 2500:- till i månaden alltså totalt 7000:- Väldigt mycket  tycker jag .

I dag är det Idol och På spåret vad ska man välja??????

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback