Bf + 1 dag Nu är jag ärg! :)

Ja just det nu är det bf +1 dag och ingen bebis vill komma ut. Den är så seg ¨så jag tror att jag tuppar av snart. Varför vill den inte komma ut. din tröga unge........

I dag kommer Farmor Kerstin Viktoria, Alexandra och Kerstin 08, de borde vara här snart tycker jag om dom inte har fått för sig att stanna någon stans. Emma är i alla fall glad. Och det är ju bra att dom kommer så utifall att vi måste åka till EBB Som jag inte har allt för stora förhoppningar om att vi får gör den närmsta veckan  .........

Ja annars har det inte hänt mycket, mamma och Hasse var här i helgen. Vi spelade lite Wii Fit till och med mamma och Hasse var med.

Nu vill jag åka till BB. Suckar 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: malin

Vill inte bebisen komma ut snart =).. jag räknar med att du varit till plättbacken och gått lite..



Men hoppas att allt går bra, jag kommer nog hem nästa helg så då kommer jag å gosar lite med krabaten...

Postat av: Karin

Ananas ananas ananas... Hoppas att plupp ploppar ut snart. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback