Bf + 2 å ingen Bebis ännu!

Nu tror jag då att jag snart säger upp mig!!! hahah Ingen Bebis och inte speciellt mycket känningar häller. I går kväll var det väl ganska mycket men avtog när jag la mig för att sova.

Har en ny tid hos Bm den 6 november och så länge tänker jag bara inte vänta.

I går kom Farmor, Viktoria, Alexandra och Kerstin 08 å jag trodde att de skulle stanna i någon dag men när dom kom visade det sig att det var planerat att de skulle åka hem samma dag, det kom lite som en chock! Men så vart det ju inte Den ena vart dragen på någon okänd substans och mådde illa och gick och la sig tidigt å Farmor vart arg på henne och söp till lite, hahah. det vart diskussioner som vanligt........

I alla fall åkte de hem vid 9 tiden i morse. Emma vart jätte ledsen och tyckte att det var oretvist.

Det har varit jätte kalt här i natt 4-5 minusgrader så det var jätte frostigt här när de åkte hoppas att det inte var halt på vägen!

 och så här ser det ut hos oss just nu!




Det Snöar!




Det kanske blir bebis i natt i alla fall efter som att det kommer snö, och det kommer säker att vara super halt på vägen i natt med vår vanliga tur!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Fick du en ananas igår? Snart kommer nog bebis :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback