Fredag

I dag när jag skulle lämna Emma på Skolan så vägrade hon släppa taget om min hals,kläder, hår. Det är så jobbigt och fröknarna dom är inte direkt hjälpsamma, men till slut komjag där i från när jag hade fått säga till Gittan att nu får du ta henne.

Och samma vissa fast tvärt om när jag hämtade henne vid 2 tiden. Då skulle hon inte hem , för hon skulle mata maskarna i cykel förrådet.....blä vad äckligtgt. Ingen hjälp då häller av fröken Veronica utan bara - Nu tror  jag då Emma att du får åka hem och sova middag!

Skrik och bråk hur man än gör.

Fia kom på kvällen och vi satt och pratade en massa strunt. Andreas från jobbet ringde ju och berättade en massa skvaller så, det var man ju tvungen att vidare befodra på en gång.

Han undrade bland annat när jag tängte komma tillbaka till jobbet.......Ja det dröjer nog 1 år i alla fall. Det har ju kör i hop sig lite i distriktet.

Jag ska ha bebis om 24 dagar
Bea i min butik ska ha i April
Sanna på nord ska ha i April - MAj
Romana som är Bc i Blge ska ha i april-Maj, eller Juni

Det blir roligt för Jon att lösa detta.

I morgon Lördag ska Emma på Kalas i Skenshyttan på ridskolan man kan ju hoppas att det inte vräker ner.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback