Nu är jag trött på det här! Kom Ut Nu!

I dag var sista besöket hos Bm innan Bf. Och allt vara bra, det har det väl varit varje gång men nu var järnet tillbaka på 120 och det är ju normalt. Hon kunde inte svara på varför jag är så trött eller varför det känns som  att sängen gungar när jag ligger där. Men det är väl antagligen bebisen som trycker på kropps pulsådern så jag blir lite yr.

Den har fixerat sig också som jag inte trodde att den skulle göra, så förhoppnings vis kommer den ut nästa vecka eller helst nu!

På Torsdag kommer tjejen och Killen från Falun och hämtar sista katt bebisen Tuffen, lite sorgligt är det med hon får det bra där och det är bra om vi blir av med henne innan bebisen kommer.

Annars har det inte hänt ett smack här i Dalarna i dag. sol och vaket väder.

Undrar om jag inte känner lite molvärk från och till, det känns lite som mensvärk som kommer väldigt långt inne i från. Hoppas Hoppas.




Så här glad var Emma i dag när jag hämtade henne i skolan, och så här kändes hon hela dagen!
Glad och positiv.

I dag hade Emma träffat Lotta och Linda som var ute i skogen med Karusellen barnen det var uppskattat och var det stora samtals ämnet vi middagen i dag.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

hehe.. snygg hatt du satt på emma =)passar verkligen in.. vad söt hon är..



åå,snart e det dax, hoppas att krabaten kommer ut snart!! =) får man köpa små söta kläder ..



hälsa alla. .

Postat av: Karin

Hallo va! Ja hade inte den blekaste aning om att du har en blogg.. Men nu har jag hittat hit :-P Hoppas bebis kommer ut snart..

Kram från oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback