Vårt Gamla hus är till Salu igen!

Pratade med min Ex granne i Solbacka Sandarne i dag och hon berättade att vårt gamla hus är tillsalu i gen! Det är inte så att det är något, med huset därför dom ska flytta, utan det har något med deras jobb att göra och helst av allt skulle de vilja bo kvar. Men efter som att de snart ska ha en bebis och  dom inte har någon släkt där uppe väljer dem att flytta innan barnet är fött. Om dom hinner vill säga.

Längtar lite efter mitt gamla hus även om jag är supernöjd med det huset jag har så är läget i solbacka något som man verkligen längtar efter.

                             
    Huset                             Hallen                         köket

                   
      
 Mat del i Kök                 Vardagsrum                 Toalett

När vi bodde där var huset Rött med Svarta knutar, blev jätte bra när de nuvarande ägare målade om i våras, hallen gjorde de som bodde där efter oss om blev väl så där tycker jag. Köket gjorde vi förutom en del ändringar de som köpte av oss har gjort, vardagsrummet är nytt och toaletten. Huset består också av 2 sovrum uppe och en liten hall.

Hoppas det är några bra personer som köper det. Så det inte blir för dom som det vart för oss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback