ÖGON & Sjuk Emma!

Det är helt otroligt men jag var till ögon i Blge i måndags och som vanligt när jag är där går allt i 190.......så man hinner ju inte tänka! Det vat en akut tid till Ögon i Falun där det vart tvär  nit........Meningen var att jag skulle göra en Kontraströntgen..

Fluoresceinangiografi utförs för att kartlägga blodcirkulationen och blodkärlen i ögats näthinna och åderhinna, för att se om där finns förändringar som är tillgängliga för behandling.

Men det vart inte så efter som att det är en radioaktiv vätska som sprutas in i blodet och det över förs i bröst mjölken så man får inte amma på 24 timmar! Jätte roligt hur ska det gå............Ska i alla fall hämta en pump i morgon så jag kan pumpa ur den " smittade" mjölken!

Nytt försök görs Fredag den 17 April kl 10.00

                        

Emma

Hon är så sjuk, jag har aldrig varit med om det här.I dag bar det i alla fall i väg till Vårdcentralen för en besiktning, men dom hittade inget fel. Antagligen bara ett agresivt förkylnings virus! Inte roligt med 39 graders feber sedan i lördags.
Hon får vila, så det blir ingen lång utflykt den här helgen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback