Svininfluensa spruta avklarad.....

Precis hem kommen från att ha varit och tagit svin sprutan med Ellen, det gick jätte bra förutom att hon som skulle sticka Ellen var nästintill död och jag trode hon skulle sticka sprutan genom benet på Barnet.......Men det gick bra, jag fick mig en dos så nu är jag RÄDDAD......hihihi

Förästen så känndes det nästan inte, bara som en lite agresivare mygga men jag kan känna redan nu att man är lite domnad i armen får se hur det utvecklas men det är inget jag är speciellt rädd för.

I går gjorde jag klart för Emma att hon var tvungen att städa sitt rum och backarn jag köpte på IKEA inte är till för att ha uppochner utan att sakerna ska vara i dom och inte runtomkring, får se hur det går med städandet i dag annars har vi nog en mycket arg och ledsen Emma i morgon utan polly pocket eller Pet shops på fredag.......

Nej nu ska jag inte sitta här hela dagen utan få något vettigt gjort.......

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback