Ännu en dag!

Ännu en dag har gått!

Åkte med Emma till skolan vid 7,30 tiden det var snor kallt ute. Orkade inte skrapa rutorna på bilen så noga så vi såg kappt ut! =) Förästen har dom plogat så dåligt så när man ska svänga ut från våran väg till stora vägen ser man inte ett smack för att det är en så hög snövall.

Efter att vi lämnat Emma i Skräddarbacken åkte Ellen och jag till Ica på KUpolen för att handla lite, men jag tog ingen vagn där ute och naturligt vis fans det inga där inne, så det vart inte så mycket handlat. Hem och vila för att hämta Emma kl 11.00

Hemma i gen vart det våfflor till lunch och en promenad till Hemöp för mig och Ellen, Emma stannade hemma hon hade något på gång i rummet! Hon pratade om att hon höll på att uppfinna en städmaskin ? =)

Middagen i dag blev Fläsk och Lök sås med Potatis

Nu på eftermiddagen har vi hängt tvätt .....evighets göra !!!!!!

Ellen har badat och jag har tittat lite på nätet, vill åka utomlads i sommar!  Men vi får se.........

I morgon kommer Perra hem från Oskarshamn, och på Fredag ska vi åka till mamma!

Nu ska vi titta på Bolibomp!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Hej Jenny! Här är det bra hoppas det är bra med er också. Ja jag håller med dig det är som en drog att titta på förlossningsprogram. Låter helt sjukt men jag får sån längtan i kroppen att föda barn när jag ser sånt =)Jag hade sån lätt förlossning med Robin så det är kanske därför, jag vet inte riktigt.Man blir så frustrerad när man inte blir gravid nån gång, när man har hållt på så himla länge, ja du vet ju själv hur det känns =(

Vore kul om vi kunde träffas nån gång,det var ju ett tag sen om man säger så =)hur många år sen är det du flyttade?

Ha det så bra så hoppas jag vi hörs snart igen. Kram Malin

Postat av: Therese

Var ni i Roslagen nu i helgen eller? Jag funderar på att åka till Hallsta idag och hälsa på lite folk. Bland annat Malin och kanske Larsa. Ringde honom nyss, men det var ingen som svarade... ... Tjejerna ska till Jari så då tänkte jag passa på att fara iväg en dag eller två?! Svara gärna på min blogg eller på facebook... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback