I dag kommer Perra hem!

Just det i dag kommer Perra hem från Oskarshamn, ännu en vecka har gått!

Den här dagen har varit lite konstig. Skjussade Emma till skolan halv 8 och efter som att Ellen har feber (antagligen biverkning av vaccinet) så sov hon när vi kom hem! Så jag lade mig jag också och somnade vaknade med ett ryck och trodde att vi för sovit oss! Haha Men då var klockan 11.15 skönt och utvilad.

Ellen och jag tittade lite på tv och åt en sen frukost. Ellen somnade i mitt knä och sov i en timme till.

Men man kan inte sitta i soffan i veckor i sträck så det var bara att ta i tu med att städa upp i köket, det behövdes verkligen! Ellen låg nöjd och tittade på i sitt baby gym. Jag vart värkligen nöjd med resultatet och jag han färdigt innan Ellen ledsnade. Nu sover hon nöjd i vagnen hoppas hon gör det tills vi ska hämta Emmis.

I dag kom inbjudan till Larsas 30-års fest i Orionparken. Det vill nog Perra gå på och jag också men vi får se hur det blir, när man har Ellen kan jag inte bara lämna henne hon vill ju inte ha något annat en tutte. Får se hur vi löser det!

Vi har upptäckt något så otroligt och slött att jag nästan inte kan tro det är sant! Beställa Pizza på internet å så kommer dom hem med den! Det kostar 30 kr extra men då slipper jag/vi åka å hämta! Super bra.

Över väger ett svårt beslut!

Mitt Plast Kusins barn, Sofia 3 ½ år har........... hur skriver man Avlidigt/ Dött? Efter en tids svår sjukdom.
Begravningen ska var den 14 februari på Alla hjärtans dag i Väddö Kyrka.
Jag vet inte om vi ska gå,det känns lite jobbigt att ta med sig barnen och Ellen som är så liten.
Vet inte hur Robban och AnnaKarin vill ha det häller om dom ska ha med Samuell eller hur det blir.

Det tål att tänkas på!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Ojdå vad tråkigt med en så liten =(

Vi är också bjudna till Larsas fest. Han kom ju hit när min sambo fyllde 30 =)



Problemet är bara att vi inte heller har någon barnvakt =( Och dessutom ska vi på Dannes farmors begravning samma dag i Mariehamn på Åland. Så vi får se hur vi gör! Men det hade ju varit väldigt trevligt... Och om ni också kanske kommer så skulle ju det vara pricken över i:t ännu mer =)



Men vi får se hur det blir...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback