Lyssna!

Det är Sportlov och det betyder att Emma kommer att vara en hulegan hela veckan!

Emma har en kompis här och det betyder att det brukar vara ganska lungt, dom brukar liksom roa sig själva. Men i dag har dom roatt sig lite för mycket med saker som inte är så bra! Dom började med att vara ute och Emma har lovat mig att inte äta Snö eller att suga på is......Men jag ser henne genom fönstre och säger till henne, hon säger förlåt och lovar att inte göra om det! Ok efter som att man är en mamma som tror på sina barn......Går in i köket och tittar ut på framisdan där sitter båda ligisterna och suger på varsin is tapp....................Arg öppnar dörren och talar om att nu blir det konsikvänser? inget mer godis förens det är slut med att äte äklig snö! Får se hur det lyckas.....

Hoppa i mammas säng fast man vet att man inte får vara där, leka med vatten både på rummet och på toan......kan man inte bara lyssna?

Nu hör jag hur en stuttsboll far runt i rummet, hoppas det blir hål i taket för det är ju bara gjort av någon slags uppspänd duk som går sönder bara men petar på den !!!! NOT

Är lite trött på att Emma inte kan lyssna, hon är nog inte det ända barnet som inte gör som föräldrarna tycker men nu får det räcka!

Ellen sover i alla fall i vagnen ute så det är ju något som är bra i alla fall.

Dom ringde från Saab/Opel i dag, där vår Opel är på lagning och det kommer att kosta 3500kr att laga ´.......Jätte roligt det kunde jag ha köpt tapeter till Biljardbords rummet i stället! Men nej inte det.

Det blir aldrig mer än Opel ! För mitt hjärta klappar ju för

Nu ska jag springa ner till min tvätt maskin!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback