Tori Spelling Och lite av varje!

Läste i Aftonbladet om Tori Spelling att hon rasat i vikt efter den 2 graviditeten och skyller det mer eller mindre på den höga pressen från omgivningen? Jag har just fått mitt andra barn som ni vet, och jag hade dagen efter förlossningen gått ner 9,3 kilo. Och nu är det nog uppe i 12-13 kilo! För mig känns det inte som att jag är speciellt pressad och det är där för jag har gått ner. Jag har aldrig upplevt att Tori Spelling har varit en stor människa, och visst lever hon kanske en mer pressat liv än vad jag gör =) men Jag tror inte att det är hela värden.......Jag kan bli så trött på sånt här! Kroppen förändras olika och hon råkar nog vara en sån som går ner mer än andra, är det något man måste skriva i tidningen om antingen har kändisar gått upp för mycket i graviditeten och gått ner för lite eller tvärt om. Alla är olika!

Den stora Nyheten just nu är om Invandrare ska kunna utvisas direkt om man har gjort ett brott! Och det tycker jag är rätt! Ut med dom, vi skulle inte få stanna i deras land om i gjorde ett brott! Snarar få ett hand avhuggen eller dömmas till döden! Det kostar bara pengar som vi skulle kunna använda till skola eller sjukvård!

Jag är inte rasist men någon måtta får det vara ska man bo i sverige så får man följa lagen! Och våra svenska brottslingar kostar oss tillräkligt med pengar! Skicka dem till baka till sitt land där dom kan sitta av sitt straf!

Nu vakande Ellen måste hämta henne!



Nu är snart dagen till sin ända!

Det har inte hänt något i dag, det har varit rätt tråkigt.......Ingen har ringt , ingen har varit här alltså inget har hänt!

Hämtade Emma i skolan och sen har vi bara varit!

Till Middag vart det fläskottlet och potatis och sås det var gott !

Förästen...........

Har ni läst om den där 13 åriga pojken och 15 åriga tjejen som fick barn! Vad är det för föräldrar skulle aldrig låte mitt  barn få barn! Vad tycker ni?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback