Fredag......Å jag ser en ljusning i regnandet!

Ja det har verkligen regnat och det inte lite heller. Men vad ska man göra det är bara att vänta på sol. Och jag är inte ett dugg ledsen för att vi ska åka till Turkiet fast det är sommar. Hur roligt kan det vara att ha haft semester den här veckan?

I dag har varit en så jätte tråkig dag, vi försökte först att ta en tripp till Aqua Nova men det var så mycket bilar på parkeringen så vi struntade i det och åkte till Tunets Bad men dom hadde semesterstängt. =( Så då åkte vi tlll Leklandet och det var inte lite folk där heller. Men vi vart där en liten stund i alla fall. Det är väl vad som hänt i dag.......Roligt va?

I morgon ska vi åka till min mor-mor i Hallstahammar. Får se vad det blir för väder då då, men jag har inga stora förhoppningar på att det inte ska bli regn eller vad tror ni?

I morgon är det också Lag Speedway Vm och det ska jag se så det så! Tv,n Bokad 19.30. =)

Nu ska jag lägga mig.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback