I morgon åker vi till TURKIET!

Jupp så är det, i morgon 11.53 går tåget mot Arlanda. Ska bli så skönt att komma i från detta eviga rengnande. Det slutar ju aldrig.



Jag min klant har klantat till det med försäkringskassan så jag fick ju bara pytte lite pengar där i från den här månaden men det gör väl inget har ju spart en massa dagar, men det måste fixas nu innan vi åker så att jag får några pengar i slutet av Augusti. Sen har jag ringt och pratat med Andreas och jag vill ju börja jobba i Oktober på helgerna och det skulle äl inte vara några problem trodde han men han skulle prata med Jon om hur de skulle lägga upp det. Ska faktiskt bli skönt och bra både för Perra, Emma och Ellen att slippa mig några timmar varje vecka. =)




Nej nu ska jag börja röja upp det sista innan Ellen vaknar, och kolla i frysen vad det blir för lyx =) middag i dag då.

Just det Emma tog sin andra spruta i dag och det var inte lika roligt den här gången, men det gick bra hon var en duktig tjej. Som längtar massor till Turkiet och få bada varje dag utan att mamma säger att hon blir kall.

Åter kommer efter Turkiet......Ha det bra här i Regnet =)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Ha det så jätte bra i turkiet :-D Själv vill jag åka till ett kallt land S.

Kram

Postat av: Bea

Hej!! Japp, vi ska äntligen flytta till hus! Har ni haft det bra i Turkiet då?

Postat av: malin

Hoppas att ni har haft det underbart skönt =) måste få se alla kort å saker ni köp sedan. Nu får du uppdatera bloggen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback