Måndag 20 Juli 2009

Bara 9 dagar kvar och jag känner ingen stress! *suckar* tror ni på det?

I dag har jag i alla fall köpt sol dräkten till Ellen och en pipmugg. Så nu är det bara Alvedon och andra Apoteks grejor kvar.

Köpte LasseMajas dektektiv byrå filmen till Emma också å då fick jag ett Pc spel med som hon ska få. Filmen ska hon få på flyget men spelet kan hon få nu om det blir tråkigt i veckan.

Mamma ringde nyss och sa att dom skulle åka snart så jag måste skynda mig att börja med maten nu medans Ellen sover men hon vaknar väl nu när jag tänker på att hon ska sova en stund till.

Inget bra väder i dag, bara regn men det gör inget vi ska snart åka till Turkiet.......

Nej nu har jag inte tid, måste........Lagamat, hänga tvätt, tvätta mera , städa mera bara mera mera mera............HIhIi

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback