Vadå REGN!

Sitter och tittar på tv4 och programmet Väderkanalen? Och dom säger att det värsta vädret ska bli i morgon? Ja i Stockholm kanske, men här i riktiga Sverige kan jag säga att här öser regnet ner och har så gjort halva dagen. Metrologen påstod att det skulle komma upp i mot 40- 50 mm regn i MORGON i Stockholm alltså! Finns det bara en stad i Sverige? Kollade just min nya regn mätare och den visade 40 mm I DAG i Borlänge.....Konstigt det är ju i morgon det hämska vädret ska komma?

Aja 37 mm i alla fall........



Hörde på radion att bron i Leksand är avstängd pga rasrisk och att taket på Blge sjukhus rasat in av regn massor, felbyggt montro?

Hoppas inte på åska bara för jag vill ju se på tv, det är det enda sällskap man har nu för tiden när barnen sover.

Nej nu måste jag ta mitt lilla troll till sängen för snart börjar miss Marple.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback