Då är helgen slut i gen!/ Måndag

Och det har bara regnat i 3 dagar i strek! Nu är det sommar Lov och då ska det vara varmt och sol. Roligt för dom som har semester nu då!

Vi har gjort lite annat här hemma, som att riva en halv väg mellan köket och vardagsrummet, det blev bra mycket luftigare och köket känndes större på en gång..




Vill i gentligen ta bort hela vägen till vänster, men just nu får jag nöja mig med att det vart en större dörröppning!

Perra har varit på firma fest så ni kan gissa hur rolig han är i dag......NOT! Men han ska åka till Härnösand i dag endå så.

Nu ska jag titta på tv medans mina barn sover.


 Nu är det Måndag och det Regnar INTE, kan ni tänka er det har ju regnat i 4 dagar så det är blött kan jag säga. Emma jag och Ellen var på en promenad på morgonen och bakom vägverket är det uppbyggda dammar och det är så mycket vatten. Trädgården ser allt annat en bra ut, gräsmattan är inte klippt på flera veckor, måste försöka hinna det innan helgen.

I dag när jag skulle ställa tillbaka soptunnorna så blev jag lite förvånad! Vår plommon träd har rasat, det har varit lite halvmurket och nu när det kommit så mycket regn så har det blivit så mjukt i marken att det inte orkade stå upp längre.

Bra bild? Ligger lite från köks rivningen här också! =)

Ellen ligger ut och sover och Emma fick några glitter grejer  av Niklas som hon leker med och sjunger att hon är en Mars människa.

Det är så tråkigt med sånt här kalt väder, nu vill vi ha sol och värme.

Funderar lite över midsommar affton, vad man ska äta förnågot. Det blir väl regn så det behöver man nog inte oroa sig för! =(

Som ni ser blir det nog Regn Regn och Regn!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback