Från det ena till det andra!

Sitter i soffan och tittar på SuperNanny på Tv 4. Och får mig offta en tankeställare, och dåligt samvete när jag kommer på mig själv att kanske ha varit lite hård mot Emma.  Det är verkligen nyttigt att titta på det där programmet man kan lära sig ett och annat.....

Nu över till något annat. NU när jag sitter här i soffan måste man ju ha något att tugga på, så lite Naturchips och dipp det är mumsigt. Var till Ica Kvantum på Kupolen och när jag var där vid Chips hyllan så fans det bara OLW's dipp och den gillar inte jag. Jag vill ha Esterellas Dill dipp men när det inte fans fick jag ta OLW's. Och nu sitter jag alltså här och tycker att det inte är så gott........ Villket problem va?

              Gott! =)

Inte Gott! =(

NU ska jag titta klart på programmet!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Ja nanny program är bra. Får alltid bra ideér när man kollar på det. Och nästan alltid dåligt samvete.



Hoppas att allt är bra med er. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback