Helgen och lite till!

Vad har hänt sedan sist? I Fredags kom Hebbe och Malin. Freddan skulle lacka motorhuven på sin bil och vänster fram dörr. Och dNytt inlägget gick så där, det vart rätt färg men inge mer än det. Här skulle det har varit en bild men jag hittar inte min kabel till telefonen så vi får vara utan.........Undrar var den har tagit vägen?

Helgen har bjudit på under bart väder, så lite sol har man fått på sig även om man är blekare en en död, så kanske man ser mindre död ut nu! Emma där i mot börjar att bli riktigt brun. OCh man kan inte bli annat när man springer ute i bara bikini hela helgen.

I fredags på förmiddagen var vi till Ikea och skulle köpa skåp till köket men det var så mycket folk och lång kö på köks-avdelningen så vi orkade inte vänta........Så det får bli en annan gång. Men bara för att det inte vart något där inebär det inte att vi inte köpte en massa annat! =) På vägen hem åkte vi in hos Göran & Therese för att låna en Gå-stol till Ellen.




Lördag var bara varm, vi var hemma och gjorde inte mycket. På kvällen Grillade vi och 19.30 ar det Speedway Gp från Ullevi så det tittade jag på.

  1. Emil Sayfutdinov
  2. Jason Crump
  3. Antonio Lindbäck
Totalt:

01 Jason Crump 52
02 Emil Sayfutdinov 46
03 Andreas Jonsson 39
04 Nicki Pedersen 34
05 Tomasz Gollob 31
06 Greg Hancock 31
07 Fredrik Lindgren 30
08 Kenneth Bjerre 23
09 Leigh Adams 22
10 Rune Holta 22
11 Sebastian Ulamek 19
12 Hans Andersen 17
13 Grzegorz Walasek 17
14 Antonio Lindback 17
15 Chris Harris 16
16 Jaroslaw Hampel 9
17 Scott Nicholls 6

Söndag Mors dag och jag fick packet av mina fina barn.....Ett spel till Wii Så glad.=)




 Måndag och jag, Emma och Ellen åkte till Falun för att hälsa på Bea och hennes nya bebis Robin.

Han var så söt och liten.....Ellen  känndes jätte stor! Massor med hår hade han. Vi var inte där så länge, hade inte så mycket att prata om verkade det som. Dom hade i alla fall värdens största katter, dom var som två mindre hundar. Och Katt hår överallt. Jag är ALLERGISK mot att det är katt hår överallt! =(  Åkte en sväng till Butiken men det var bara Andreas där så vi hadlade lite och åkte sen hem i värmen.

Det är så varmt i huset, svårt för lilla fröken att sova och Emma har blivit varm och kall ivatten spridaren så hon hostad i hjäl oss i natt! Stackars Emma. Inte roligt och i morgon ska dom till Slätta badet med klassen hoppas på SoL.....och VÄRME!

Nej nu ska jag äte Potatis och purjo soppa och sen dammsuga! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pär

Jaha, typiskt att du kommer in till butiken när jag är ledig. Jaja ha de så bra ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback