Ingen rubrik?

Helgen gick alldeles för fort, vet inte var dagarna tog vägen?

Gårdagens val gick bra för min del =)
Folkpartiet som jag röstade på fick 13,6 % och det är en ökning med 3,8 % från förra gången.

Har kollat lite på hur övriga Dalarna röstade och i Borlänge såg resultatet ut så här.

Sosialdemokraterna är det stor partiet här......Kan faktiskt inte förstå varför man röstar på dom. Någon som kan säga mig några bra argument varför man ska rösta på dom!

I Söderhamn såg det ut så här.

Också här är det Socialdemokraterna som är dom stora annars är det ganska lika mellan dom andra partierna.

Mitt sista Exempel är Norrtälje.


Här är nästan Socialdemokraterna och moderaterna lika stora.

Nej nu får det vara slut med politik på ett tag. Den här veckan är det skolavslutning och vi har varit och köpt skorna som Emma ska ha på skolavslutningen på Onsdag. Hon längtar så mycket min stora flicka. Hon kommer att vara så snygg! =) Ni får inte se ännu det får ni vänta med tills på Onsdag, men en bild på skorna kan ni få!

Vita, dom kommer att vara så snygga efter en skolavslutning på Skräddarbacks Skolans Fotbolls plan =)

Det var meningen att jag skulle ha hunden Flojd den här veckan också, jag har haft honom nu ett antal veckor när Rune har jobbat. Det konstiga med det hela är att Rune är hund vakt åt En Fredrik som jobbar och inte kan ha hunden, men Rune jobbar ju också hela dagar mån-fre. Hur kan man då ha hunden och sen lämna den till en hundvakt i sin tur.....Funderar?
Det är en jätte snäll liten hund men det går inte att lämna honom ensam då ylar han och kraffsar sönder min ytter dörr. Tar jag honom i bilen så hoppar han upp på sätet och då mördar Perra mig om det blir märken av hans klor.....sist när jag hämtade Emma hittade jag honom på hatthyllan i bilen och det var bara tur att han inte var smutsig om tassarna.

Jag sa till Rune för ett par veckor sedan att när skolan slutar kan jag inte ha hunden nå mer efter som att man   blir så låst med honom. Så nu var det sista vecka jag skulle ha honom och då var det tis, tors, fred efter som att jag ska på skolavslutning på onsdag. Men nu ringde han och sa att han tagit Semester den här vecka , ja ha! Varför säger han inte till Fredrik att han inte kan ha hunden och så får han fixa det på egen hand? Konstigt.......

Nu ska jag lägga mig på soffan innan Ellen vaknar..................Eller nej jag såg just en hand sticka upp ur vagnen! =) Härligt med barn!

Hej då!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback