Jag är inte förvånad!

Sitter och tittar på Aftonbladet och ser en artikel om Äntligen hemma huset som är till salu för 12 mljoner kronor! Och Martin Timell är så besviken på att de bara kommit in 2 bud och dem på under utgångs priset. Som sakt jag är inte förvånad. Vist är huset fint till viss del men många av rummen är speciella med möbler som är gjorda för dessa rum. Barn rum osv . När jag köper ett hus vill man göra det till sitt eget, även om det är fina tapeter osv så vill man tapetsera om mm.  Och Priset jag fattar inte 12 Miljoner, vist det ligger på Lidingö men det finns andra hus där som jag häldre skulle köpa och de kostar BARA mellan 5-7 Miljoner. Ja vad ska man säga! Inget hus för mig och prislappen är ju inte san!

Hej Hopp!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback