Jag är sjuk, å det är inte vanligt........

Det är inte sant, jag är genom förkyld.Feber,snorig,täppt ja allt man kan vara när man är riktigt förkyld. Jag har inte tid att vara förkyld,men å andra sidan är det inte så vanligt heller....Hoppas nu bara att det inte håller i sig så många dagar. Det typiska i det hela är att det är SOL i dag och då vill jag vara ute inte sitta här med täppt nästa.

Ska betala klart resan i dag också, sen fick jag ett SMS från Polisen att våra pass har kommit så dom ska hämtas där också.

Det är saker överallt också, så lite städning skulle inte sitta fel. Dammsugare  ska fram den med.

JÄVLA näsa..........


Skrev ett långt inlägg här på förmiddagen, men det försvann.........???? Undrar vart?

Men men jag börjar väl om då!

Det blev inget dammsuget i går så i dag har jag i alla fall gjort det i hallen och ska nu fortsätta i vardagsrum och resten av huset. Ellen sover ute i vagnen och Emma har sin kompis Tove här, skönt att hon får leka lite så hon slipper bråka med mig en stund....=)



Tove och Emma.

I dag har jag fixat gardinen till Köket också, så nu slipper vi vara utan det och när det eventuellt kommer så många som vill se hur vi bor nästa helg så kan det vara bra att ha det avklarat i alla fall.

Det blev ganska bra om jag får säga det själv! =) Duktiga mig!!!!!!!

Nej nu får jag nog göra ett ryck med min dammsugare........innan Ellen vaknar i gen.

Hej hopp.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Hejsan Jenny! Är du kry nu? Har oxå åkt på en långdragen förkylning.

Vi kommer på dopet. Så vi åker hem den 26:e från Danmark. Sofia kommer inte med på dopet för hon ska hem till sin pappa. Ha det så bra så syns vi på lördag. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback