Ny dag !

I dag är det alltså  en ny dag, inte en jätte bra dag precis men vad ska man göra................Som man bäddar får man ligga, eller hur är det man säger.

Ellen sover och det borde jag också göra är faktiskt ganska trött, men känner mig lite uppjagad så det blir nog svårt. Men det blir väl som vanligt att jag somnar lagom tills jag ska hämta Emma kl 11 och då är man ju så trött efter att bara ha somnat en liten stund.

Hade tängt lägga in lite bilder på Emma och Ellen men då var det slut på bateri i kameran så ike det får vänta.....Annars hade det ju varit roligt nu när det är så många som varit in på boggen =)!

Tanken var väl att vi skulle ha åkt upp till Söderhamn i helgen eller i alla fall fram och tillbaka efter som att Emma har ridning på Lördag hinner man inte så mycket , men nu blir det nog inte så!!!!!!!!

Annars är det en härlig solig dag, snön som har kommit smälter nog lika fort. *hoppas*

Apropå dålig dag...............så var vi lite sena i dag,det var mycket snö på bilen å så den j*vla bil dörren gick inte att stänga. Det var nästan så att jag gav upp och Emma hade fått stanna hemma från skolan men till slut så gick den i gen...............Å då var humöret på topp kan jag säga! Hoppas hon får en bra dag i Teknikbacken och att dom inte fryser fingrar och tår av sig!

Emma vill följa med Elsa-Märta ( ja hon heter så, gulligt va, ) hem i dag får se vad hennes mamma säger om det. Aj då nu börjar det bli dåligt bateri i datorn bäst att sluta!

Tingeling Alla Läsare =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback