Veckan

 Den här veckan har det inte hänt så mycket, emma har varit hemma från skolan med feber och rinnande näsa.

Ellen och jag var till BVC och vägde och mätte, lilla tjejen växer 6,935 kg och 67 cm lång så nu börjar kläderna bli i minsta laget i gen! =)

Jag skulle ha varit till Blge sjukhus och gjort ett cellprov men som förvirrad mamma tog jag fel på dagarna....................Snurrig värre!

Har fixat ny ridskola till Emma i norra Amsberg lite närmre att åka och så tror jag dom har stora hästar inga tröga shettisar! Det blir 5x2 timmar för 650kr på lördagar, å Lina och Isabella ska också gå där. den 1 April börjar simskolan i maserhallen det blir 10x40 minuter för 900 kr .Det blir bra då har vi lite å göra i vår!


Aquanova & Maserhallen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback