I valet och Kvalet!

I dag har det inte hänt allt för mycket, hämtat Emma i skolan och sedan for vi till Kupolen för att köpa ett par nya Foppa tofflor till Emma. Alla 3 par som hon har är trasiga. Så i år så köpte vi "riktiga" i gen för att slippa det att remmen ramlar loss eller att den går sönder på ett eller annat set.

ett par av den här modelen blev det! Nu kanske ni tycker att det var väl onödigt att betala så mycket för ett par skor hon eventuellt inte kan ha nästa år, men se det tycker inte jag.....Förhoppnings vis spar den både tid pengar och en sur Emma.

Förr förra sommaren köpte vi också riktiga Crocs å dom höll hela sommaren och dom ser nästan nya ut fortfarande å då hade Emma dom nästan varje dag på Dagis. Så nu hoppas jag på samma tur med dom här!

Perra åkte till Härnösand i morse men hoppas att han kommer tillbaka i kväll!  Vill ju åka till IKEA i valbo i Morgon.......Hoppas...=)

Ska jag boka ska jag inte boka resan till Turkiet.........................Ska ringa å samtala med min mamma i efter middag får vi se vad hon tycker........


Utveklingssamtal med Emmas fröken Veronica i går. Det gick strålande, hon tyckte att Emma var en duktig intelligent och oerhört Verbal 6 åring. Men som i bland kan ha lite väl mycket myror i brallan.......Hoppas på en bättring tills nästa Termin när hon börjar Första klass........Hon sa också att Emma var oerhört duktig på att skapa och hitta på saker när hon får fria tyglar, där var hon mycket över dom andra barnen väldig fantasi..........Undra vem hon fått det av, inte mig i alla fall jag kan inte rita och knappt skriva mitt namn....*ler* Nej det är Pappa det han har ju också ruskig fantasi....

Nej nu ska jag börja med maten medans Ellen forfarande sover!

Hepp =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback