Imorgon ska jag göra det i gen!

Ser inte fram i mot det! Inte roligt! I morgon 13.30 ska jag vara i Falun för att åter igen göra denna groteska behandling. Jag vill inte...........................

Dom ska altså spruta in Lucentis i mitt öga hoppas bara att det hjälper, ännu har jag inte märkt att det blivit bättre. Men det kan vara så att det inte bli bättre bara att det stannar upp och inte blir sämre......

Kan viinte hoppa över Tisdag 13.30-14.30 Snälla


Kan bli så trött.......................................................Men det är ju bara så att det man inte vet lider man inte av..................,........HAhaha NEJ INGET ATT FUNDERA MER PÅ. Nu ska jag fundera på dop, undra vad som skulle hända om man glömde bjuda någon eller några, eller villka ska man bjuda överhuvud taget, kan bli lite problematiskt......

Nej jag har aldeles för mycket tid att tänka på idiotiska saker, fattar att det blir bråk och intriger när folk inte har ett jobb att gå till.

Har sorterat gammal bilder i dag blev en hel hög med gammla kort som bara ligger och skräpar och inte har något värde kvar, som ska kastas skönt Gammalt skräp som ska bort.

Snart ska Emma till Tove och leka dom skulle träffas 15.30 till 17.30 roligt att hon får leka med en kompis en stund.......Det dumma är att Ellen sover och jag har inge lust att väcka henne så vi får väl ta våra ben och gå dit i stället då!

Tjing

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback