Kvalet varade inte så länge! =)

I dag har vi bokat resan ÄNTLIGEN !!!!!!!!

Det blir Turkiet och Side i TVÅ veckor i Juli/Augusti, och det ska bli så skönt att åka i väg. Vi har ju velat fram och till baka hur vi skulle göra och vart vi skulle åka men nu är det bestämt.......bara att betala och se glad ut. ! =)

Det är inget lyxhotell direkt men det har det vi söker. En pool med barn avdelning och enklare lägenhets rum. 800 meter till strande och 1,5 km til centrum vad det nu betyder. Det är ganska oviktigt efter som att det inte ligger ute på landsbyggden så är det ju i stan/ byn i alla fall. Konstigt nog har jag ingen sån där......Jag vill åka nu känsla men det kommer väl, hoppas jag!

I dag har Perra pantat burkar det vart ca 450 kr så det och våra mynt som vi har sparat på olika ställen i huset åkte vi till banken och satte in på kontot, det kan vi behöva till resan. Så totalt vart det nästan 2000Kr duktiga vi. =)

Emma var jätte ledsen i dag och tyckte vi var oretvissa och inte tyckte om henne.....Inte lätt att vara Emma ! Speciellt när man är så trött. Älskade unge =)

Just nu sitter jag å tittar på  -Hjälp jag är med i en Japansk...... Hur kan man komma på något dyligt? Perra har fått ett nytt data spel i posten i dag så han sitter nog där tills i morgon. Å i morgon ska han till synsam och kolla om han kan ha några linser, hoppas det är ju så tråkigt om han måste ha glasögon när vi åker.....Tycker lite synd om honom  att det ska var så svår. Jag kan ju ha sånna massproduserade, fast det är lite jobbigt nu när jag ser så dåligt på höger men det funkar.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Vad härligt att åka utomlands.. Såg fint ut på bilden :-D Hoppas att allt är bra med er alla. Kram

Postat av: Pär

Hej hej nu har jag varit inne och snokat lite, fast då skulle man ju inte berätta nåt. Lite avundsjuk blev man allt, skönt med semester i solen.



Saknar dig på jobbet, har ju ingen at snacka skit med nuförtiden.



/Pär.

Postat av: Annica

Jag är inte nååååååååå avundsjuk på eran resa =), eller också hur avundsjuk som helst!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback