Måndag 11 Maj

Det är fortfarande konstigt väder ute. Sol,regn sol,regn......På förmiddagen gick jag med Ellen i vagne och Emma cyklade till Hemköp å det var så kalt när vi gick dit. Jag hade vantar och mössa på mig. Men när vi skulle gå hem hade det helt plötsligt blivit varmt. *suckar*

Emma är hos Elsa-Märta i Skräddarbacken och leker, ska hämta henne om 45 minuter. Ellen sover  i vagnen så det blir väl att väcka henne! Annars har det inte hänt något roligt här i Paradiset.

Niklas sa att han skulle komma å hämta sina saker i dag, nu när han har fått tillbaka sin lägenhet, men har inte set honom ännu i alla fall.Hoppas han kommer så jag kan låna hans bil att hämta Emma i så slipper jag ta "Spruttebangbang" som man aldrig et om man kommer fram med.

I går kväll fick jag äntligen ett roligt MMS. Bea har fått en lite Pojke, bara 6 dagar över Bf *Ler* Grattis till lilla familjen, längtar tills jag kan åka å titta på honom. Då kommer Ellen å vara så stor!

Är så irriterad på mitt hår, vet inte vad jag ska göra. Färga eller inte just nu är det bara bedrövlig.

Nu tror jag hon är vaken bäst jag kollar det! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback