Djup Ångest!

Ja det är vad jag har. Fick besked om att Ellen har en dagis plats på Målaregården i Skräddarbacken från den 16/11-09 , men nu känns det som att jag inte alls vill lämna min lilla bebis där redan. Jag var inställd på att hon skulle börja i Januari, så nu har jag börjat vakla lite. Ska räkna dagar från fk och semesterdagar få se om vi kan få ihop det utan att hon behöver börja förens i Augusti.

Jag är bra lustig, man kan ju få krupp för mindre. Jag som verkligen vill jobba och har tjatat om det sedan i Juli har nu helt plötsligt ändrat mig........JAG FÅR NÅGOT FEL..........

Jaja jag åter kommer om hur det blir, hon på komunen måste ju tro att man är tokigt......!!!!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback