November!

I morgon ska jag till Ögon doktorn och kolla mitt, härliga öga. Tror inte att jag ser bättre än vad jag gjorde inna sprutan hoppas bara att jag inte måste ta en till.

Annars är det jul marknad på Skräddarbacks skolan på Torsdag mellan 18-20,00 och det kommer väl att vara spöregn efter som att det ska vara ute.......Optemist ?

Nu till Månadens stora dilemma.......Min Butik som jag jobbar i ska Upphöra-STÄNGA den 31 december 2009. Roligt va? Nej det kan jag väl inte påstå men det var inte helt oväntat det har varit en lågomsättande butik och man har ju trot att den ska stänngas i flera år men nu är det alltså ett faktum. Hur det blir med oss anställda avgörs på ett förhandligs möte med faket på torsdag, och som det ser ut nu så kanske det blir en turårdnings lista med den andra butiken och då ser det genast mycket ljusare ut........Vi får se på Torsdag.

På Fredag ska Emma vara ledig från skolan för då ska vi fara till Söderhamn och hämta Perra som hoppas av där för att gå på Niklas farmors begravning på Fredag förmiddag. Sen blir det Ikea på hem vägen.......

Nu ska jag äta jansonsFrestelse!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback