Det var så länge sen!

Kanske blir dax att börja skriva lite här i gen! Har inte haft tid eller lust att skriv på ett tag. Men vad har hänt sen sist och det är ju massor. Ellen börjar bli en stor tjej, fyller 2 i November. Emma är redan en stor tjej och har börjattt 2:an i dag.

Jag har börjat jobba i gen fast på Lidl i Borlänge, kännde att jag inte orkade sitta och åka tillFalun och tiden känndes som att den inte skulle räcka till. Så från och med den här vecka börjar mitt 25 timmars Schema. Känns jätte konstigt att bara jobba 7-12 . Men det blir jätte bra. Ellen behöver inte vara på dagis så många timmar och Emma behöver nästan inte alls vara på Fritids.

Inskolningen på Ellens dagis Karusellen har börjat och det går väl så där, Eller det går jätte bar när jag är där men när jag går blir hon lite ledsen och JA, jag vet att det kommer att gå över det är inte det men det är jobbigt när hon blir väldigt Mammig bara jag går in i ett annat rum eller ner i källaren och hon inte har koll på var jag tog vägen och börjar springa runt och roppa och leta förtvivlat efter mig fast pappa står brevid henne. OCh att hon har börjat sova dåligt. Men jag hoppas det vänder. Semester den här veckan får se hur det blir nästa med dagis och allt.

Ned räkning in för Turkiet resan har börjat........33 dagar kvar!!!!!!!!=)

Tyvärr blir det inga bilder  NIklas har kameran så det får bli en annan gång!

Längtar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback