Inget blir som man tänkt!

I år ska vi fira jul hos Perras mamma i Söderhamn. Planen var en lugn jul med julklappar till barnen och på Jul dagen skulle det bli julmiddag på någon restaurang !

Men tydligen blir det inte så!

Någon har köpt julklappar och då väljer en till att göra det men skriver på FB - köpt roliga/snuskiga leksaker ! Hur ska jag tolka det? Och att julmiddagen var inställd. Skriver tillbaka att jag inte vill ha och inte kan motivera det till min 9 åring. Plus att jag fattar inte vad jul middagen har med julklappar att göra

Det tar hus i helvetet och bla. bla!

Har ingen lust längre tror jag ställer in jul! Eller åker någon annanstans!

Tack för mig!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback