Man kan inte lita på någon!

Att jag aldrig lär mig! Jag ska börja med lite bakgrunds info!

I Söndags sa jag till Stf att jag inte skulle ta hand om yoghurten i handfatet för det var inte jag som lagt det där! Naturligtvis inte på blodigt allvar men det blev inte av och när hon frågade så slank det ut! På måndagen skriver S ett info blad om lite allt möjligt och ett stycke handlar om att man ska ta reda på efter sig och andra om det behövs! Vist det är jag med på, och har alltid varit men i det här fallet handlar det om vad jag sa till Stf på Söndagen !

Jag ska ta det med henne så fort vi ses och Bu har jag lärt mig att säg inget till henne någon sin mer! Och hennes klagan kanske kommer i S öra snart! Det ska hon nog få veta!

Slut på klagan!

Är bara så jävla arg!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback