Simträningen med duktiga Emma!

Sitter i simhallen och tittar på min otroligt duktiga 9-åriga dotter Emma när hon sim tränar ! Det är jätte roligt att se hur duktig hon har blivit och jag förstår om hon tycker det är jobbigt i bland. Men efter tävlingen som verkligen var en tävling i Mora där hon vann en brons medalj så vill hon ju ha Guld så klart! Nu den 4 dec är det utmanaren det är en tävling här i Blge men man tävlar mot sig själv om en bättre tid! Det är bara Guld tider som räknas i Emmas värld så det siktar vi mot!

Just nu är det lite turbulent i sim gruppen.

Amanda har väl tappat intresset lite och slutar nog så fort hon får för sina föräldrar .

Alexandra går nog mest för att Amanda går.

Linn tycket det är kul men är lite feg kan inte dycka från kanten.

Tilda vet faktiskt inte varför hon går simmar på tok så dåligt gör mest som hon själv vill!

Ida tycker det är roligt är med på tävlingar som emma men hon är lite rund!

När Amanda och Alex är där tappar Emma lite fokus!

Hoppas verkligen Emma fortsätter med det här!

Hon sa i morse - mamma jag vet inte om jag vill sjunga eller bli simproffs! Hoppas simproffs !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback