Nytt försök om Håkan Juholt!

Undrar vart mitt jätte långa inlägg om Håkan Juholt tog vägen? Jag gör ett nytt försök NU !

Det finns inget annat än att han avgår! Hur ska han kunna ha sitt förtroende kvar ? Det är skamligt att en människa som tjänar 144 000 kr i månaden kan tro att han kan få sin hyra för dubbelt boende betalt? Jag kan inte förstå att man med den lönen ens kan få halva hyran betald! Behöver han det med den lönen? en vanlig dödlig människa son jobbar kan inte få bostads bidrag från FK för att man tjänar för mycket ! Och då tjänar jag inte ens på ett år vad han tjänar på 6 månader? Är det rimligt? Det är ett hån mot de arbetslösa eller människor som står utan för det sociala nätverket som knappt får mat för dagen!

Och då ska han med den lönen fuska till sig gratis hyra!

Skamligt Håkan Juholt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback