En sak kan jag lova!

En sak som jag aldrig kommer att göra är att låta mina barn se sina båda föräldrar vara fula eller påverkade på något viss! Jag vill aldrig att dom ska behöva känna sig rädda eller osäkra på vad vi som föräldrar säger!

Min uppväxt , när jag tänker till baka lite mer grundligt har nog inte varit så som många tror . Vist har jag växt upp i en "vanlig" svensson familj men det har hänt saker i mitt liv som jag aldrig skulle kunna låta mina barn uppleva!

Minnen jag har som känns väldigt jobbiga är tex när mamma och pappa gick ut med hunden men dom kom aldrig tillbaka så vi cyklade och letade och hittade dom på pizzerian och då upplevde jag inte att det var så farligt men när dom kommer raglande hem, det är något jag mins så klart! Det var pinsamt ! Det finns en del såna minen i min hjärnbalk såna minnen mina barn aldrig ska behöva ha!

Jag kommer aldrig att överge eller lämna dom på något sätt! Skulle jag och Perra flytta i från varandra skulle jag aldrig flytta i från eller bort med mina barn! Två normala föräldrar har lika mycket rätt att träffa dom och jag skulle aldrig kunna inte låta mina barn inte träffa sin pappa !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback