V.5 2012

Varit hemma med en sjuk liten tjej hela veckan, vi börjar nog ledsna lite på varandra men i kväll när Perra kommer hem sticker jag till jobbet å anda i några timmar! Sen är det kvälls jobb i morgon å jobb hela helgen! Som tur är är det bara den här helgen sen två kort helger sen bay bay helger! Skönt då kanske man får ordning på livet!

Längtar lite hem också , eller det känns som jag inte får någon luft! Vill åka ut till havsbandet på Singö å bara andas in luft! Har i Dalarna finns det ingen luft! Men det får nog vänta ett tag. Mycket jobb och annat står i vägen.

I mars börjar vi med Emmas tänder, hon är väl inte över förtjust men jag tror hon kommer ångra sig om vi inte gör ett försök! Inte för att det är akut eller så men det är bäst att börja nu vid 9-10 års åldern innan man får för mycket benvävnad i överkäken!

Nu ska jag å princessan villa bort hennes feber!

Må gott igelkott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback