April!

Har inte skrivit på ett tag, vart ett lite av brott!

Det är intresant att fundera på vilka som läser ens blogg. Det som är intresant i det hela är att dom som lossas som att dom inte gör det men ändå vet vad som står där eller komenterar saker som står där när man har ett muntligt samtal med dom! Vad är det som är så farligt att erkänna att man läser någon man känners blogg?

Vist jag läser en hel del bloggar och av naturliga själ känner jag inte alla och då händer det at jag inte komenterar dom men är det någon som jag känner tycker jag att man ska ge sig till känna och visa att man läser vad någon skriver! Annars tycker jag att det känns lite som att man snokar........speciellt om man inte lossas om något! Vad tycker ni?


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annica

Jag läser iaf din och jag törs erkänna det =). Fast jag är dålig på att komentera men det beror nog mest på okunskap. Har funderat på att skaffa en egen blogg men inte kommit så långt än. Hoppas allt är bra med er. Här är det fullt ös iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback