Twilight!

Det som jag inte trode skulle hända har hänt! Det låter väldigt dramatiskt men det är det inte! Så Karin om du har en 30-års kris så har väl jag en tidig 40-års kris då! *skrattar*

Jag har alltså blivit besat av Filmen Twilight........................ Har set den hur många gånger som helst redan och nu önskar jag bara att det vore November så nummer 2 kan komma. Jag skulle ju alldig läsa böckerna men jag brukar alltid bli lite besviken när filmerna kommer och dom har lämnat ute så mycket. Av förståeliga skäl! Men snart kan jag nog inte hålla mig längre!



Den bästa filmen jag set på mycket länge!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Haha! Jasså du tyckte oxå att den var bra :-D Okej vad skönt då kanske jag inte har en tidig 30 års kris. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback