100415

Det var ju så länge sen jag skrev här, tiden har lixom inte funnits eller jag har anävänt min tid till att gör andra saker.

Men jag ska väl försöka att uppdatera lite. Vad har hänt här hos Familjen Larsson?

Duschen där nere är så gott som klar, skönt att slippa det äkliga badkaret uppe det vart så mycket jobbigare allting. Men nu är jag glad att det blev bra där nere! =)

Emma har haft löss, trodde att vi aldrig skulle bli av med dom men med en dunder kur av någon slags sprit så var alla borta till Påsklovet var slut........ Men som den nojiga mamma man är så fick jag en ingivelse i går kväll att kolla Emmas hår och mycket riktigt fans det inte både nya gnetter och En lus! Gaaaa kjag blev hysterisk ringde Mathildas mamma och berättade dom kollade henne och hon hade naturligt viss också! Tur att man alltid köper för mycket av allt så jag hade medel hemma i Emmas hår och mitt och Mathilda kom och hade i sitt hår också! Ringde Fröken Ewa och var alllt annat en glad och sa att Emma kommer inte till baka till skolan den här veckan och se till att alla barn blir kammade.

Vi har beställt en ny resa till Turkiet den 25 September, ska bli så skönt....

Badrummet uppe är ur rivet och nya fönster är ditt satta. Så snart så är det också färdigt.

Nya tapet både i köket och i trappen det var så snyggt.

Det var lite uppdatering ........

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback