100511

I dag är jag på bättre humör, det är sol och det känns som att jag kommer att hinna massor eller inte? Men nu var jag bara lite irriterad på att det inte går att överföra bilderna från min mobil till datorn  som jag tog i går när Emma hade Klädsim på sim skolan.....J*vla Skitt grejer! Blä.

Men vad är det för banalt problem när det finns dom som har det mycket värre!

Ska snar hoppa in i badrummet och fukt spärra klart 2 lagret med det Rosa. I morgon blir det sista vända med det grön/blåa sen är det bara att vänta på att Perra kommer hem och slänger upp kaklet! =) kanske kan bjuda på en bild där i från i stället. Om kameran fungerar! =)



Första lagret av fuktspärr på väggar och golv!

Nej nu kan jag inte sitta här längre!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback