050611

Nu är jag nervös, har ju sökt hur många jobb som helst på sista tiden men man får ju inte ens komma på intervju, och då är det vanliga butiks jobb jag sökt men men det kanske är många som söker dom jobben! Dock tycker jag väl att jag har goda meriter att i alla fall få komma på intervju, men ickke! Så nu har jag ledssnat och sökte att helt annat jobb, man skulle skicka brev med snigel post och sista ansöknings dag var den 31 och jag skickade det den 31 och i torsdags ringer han och vill att jag kommer på intervju! HJÄLP!!!!!!! Tänk om jag får det!!!!! Längtar så till Torsdag är der verkligen min tur den här gången?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback