Botox!

Kollar på Kalla Fakta på TV4 och blir bara så irriterad! Hur kan man vara så egenkär att man använder Botox för att göra sitt utseende bättre! Själv klart ska det preparatet användas om det kan hjälpa någon att få ett bättre liv! Men bara för ett kosmetiskt avseende ! Det är oförsvarbart .

Djurförsök förstår jag inte alltid är så roligt och tror att jag skulle bli smått galen om jag så hur det går till och hur de stakars djuren mår . Men i det här avseendet så handlar det om så många små möss som får lida bara för att en del människor tror att dom blir så mycket snyggare och bättre om dom använder Botox!

Nej inget för mig! Blir bara lite arg!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback