När att bryta i hop!

Mår inte så bra just nu! Det händer massa otrevligheten på jobbat! Massor med skit snack å annat dravel ! Förstår inte vissa att det är människor det handlar om? Man gör sitt bästa och vad är det för barnsligheter att tro att man skulle medvetet strunta i saker eller lägga krock ben för någon? Vissa kanske gör det eller?

En av tjejerna mår så dåligt att hennes mamma vill sjukskriva henne och skicka henne till psyke akuten i Sätet !

Nu har det gått för långt!

Om man bara kunde få lite lite uppskattning för sitt jobb eller för att man gör sitt bästa! Nej då man ska vara glad att man överhuvud taget har ett jobb!

Snart ger jag upp!!! Det är inte min stil att kasta in handduken som ett misslyckande men jag orkar faktiskt inte mer nu! Jag har jobbat på företaget för länge för att orka med det här . Jag vill inte mer!

Jag ser inget ljus i tunneln , dagarna bara rullar på och även om jag är ledig flera dagar i streck så är jobbet inte bort kopplat utan ligger där och gror som en ond sticka i fingret!

Frågan är bara vad lösningen är??????

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback