En dag på jobbet!

I går hade vi julbord med jobbet ! Vi var på Buskåkers Gästgiveri ! Med Ludvika och Falun vi var väl 22 personer !

Så här såg kvällen ut!

17:00 mötas hos Stef där S redan var! Jag kom ditt en stund efter fem och kall pratade med dom tills C från Ludvika kom med sin bror! Eter en stund kom Sa till undsättning! Vi väntade in E som hade stängt butiken. Stef,S och E drack vin och diverse andra alkoholhaltiga drycker.
19.30 skulle vi vara på plats ! Kvällen var väl okej maten var okej och det var en del gliringar !
23:00 åkte vi hemåt! Jag skjutsade S,J och C till stan dom var bra på gasen då!

I dag när jag kom till jobbet möttes jag av en lik blek Erika som var bakis 3000 och har väl inte gjort många handtag i dag! Legat på kontoret och sovit!!!

Är det okej? Får man göra så tycker S att det är ok?

Konstigt allt ihop! Hon skulle ju få en varning om hon kom till jobbet bakfull en gång till?

- Snälla Tomten ge mig ett nytt jobb i julklapp!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback