I bland så?!!!

I bland så önskar jag att vi bodde någon annan stans! Bland släkt och vänner. Här händer det ingenting nästan aldrig spontan besök och det kan jag sakna! Mina vänner att bara ta en fika prata lite skit å umgås! Kommer någon hit är det alltid väl planerat och det blir oftast inte så roligt , man måste vara upplagd för att umgås fast skulle det ha varit ett spontan besök som kan hända flera gånger i veckan är det en annan sak!

Jag trivs jätte bra i Blge och skulle inte vilja bo någon annan stans men önskar bara man var här i från , så man hade sina barndoms vänner här!

Suck!!!! Men nu är det som det är!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback