TV4 gör mig Arg!

Har irriterat mig på Tv 4 en längre tid! Det går inte att titta på den kanalen! Det är bara reklam hela tiden man tröttnar ju titta på den program man valt!

Just nu tittar jag på skidskytte och jag tappar lite av intresset när det ska vara reklam Hela tiden. Fattar att det måste vara en del reklam men hacka för f*n inte söder programmen !

Längtar till sporten är åter i svt saknar Pops och Grenmark och Ulfbåge i rutan när jag kollar på sport.

Slut på gnället i dag blir en Stress dag!

• Perra ska på julbord
• Emma ska på Lucia träning i Maserhallen . Ca 1 Tim
• Tillbaks för showen kl 20.30 och den börjar 21.00

Jag suckar önskar någon kunde vara hemma med Ellen hon kommer vara så trött!

I morgon är det :

• jobb för mig 11-14
• Emma till Maserhallen för lucia 17.30 show 18.00
• jag ska vara på julbord 18.30 i Buskåker ! Lite fler timmar tack!

Söndag:
• Jobb 14-17
• Emma lucia i Maserhallen 17.30 sista showen 18.00

Suck tur jag är ledig på måndag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback