19 dagar kvar! *En Evighet*

Japp precis som det låter 19 dagar kvar till Bf! *sucker djupt* I gentligen skulle jag behöva åka till jobbet nu en sväng, men vem orkar det ! Ska hämta Emma nu kl 14.00 får se vad hon är på för humör i dag då! Alltid lika roligt. *Not*
 
I dag blir det Pizza till middag orkar inte laga någon mat, i dag.

Nu två mornar i rad har Emma inte vaknat förens kl ringer kl 7, jag är i djup Chock och jag har faktiskt sovit bra i natt så i gentligen hade jag inte behövt sova bort halva dagen, men det gjorde jag ju i alla fall.!!!!!

Hoppas bebise kanske skulle villja komma någon dag tidigare än beräknat, men sådan tur kan man ju bara inte ha!

Nu ska jag åka! Hej Hopp

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Jag kommer med tårta på fredag =) se till att va hemma.. hehe... min enda chans att träna wii när inte nicke är med.. hehe.... Ingen förtidigt född bebis nu.. om 14 dagar blir bra.. eller skulle va coolt om du skulle kunna klämma ut den på min födelsedag :D ..!!

Postat av: Malin

Tårtan kommer på Söndag =.. hehe..

Råkade hamna i Surahammar idag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback