Torsdag

Det händer inte så jätte mycket nu för tiden, det bara regnar.......tråkigt. Har ringt till Katthemmet här i borlänge för att försöka bli av med 2 av katterna. Men dom hade intagnings stopp för om byggnation,tydligen för en evighet...Hon rekommenderade Katthemmet i Söderhamn Suck.....Det slutar väl med att jag får åka dit med dem. Orkar inte ha dem kvar dom är ju helvilda och nu när snart bebisen kommer vill jag inte hålla på med dom små odjur en också! Synd att ingen vill ha dom.




I dag var det ju dax för Emmas ridning och som vanligt när det är Torsdag så vräker regnet ner. Men av någon konstig anledning så slutar det alltid tills att Emma ska rida.

I dag fick Emma rida på Herman en svart liten envis shettis som gillar att bitas om man rör honom i ansiktet...hihi Ett riktigt busfrö.  Det märktes verkligen att det har varit dåligt väder, hästarna såg ut som små ler gubbar allihopa. Det var nästan omöjligt att få dom ren innan sadling. Men men det är sånt man får stå ut med om man ska rida.

Den här gången var det dax att rida ut och som tur var var Perra med så han kan gå brevid,för det behövs verkligen nu när dom rider ut. Hästarna är mycket piggaren nu en för ett par veckor sedan när det var så varmt.

Jag hängde med ganska bra jag med 1 timmes promenad kännde värkligen på. Men det är bra.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

ååå.. 2face... saknar henne... :D.. men snart kommer ju en nykrabat i familjen jag förhoppningvis kan gulla med...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback