Fredag

I dag bestämde jag att jag skulle hämta Emma kl 11.00 efter gympan, efter som att vi ska på dop i morgon i gen så ville jag inte ha henne springandes ute på skogården med blött hår, och bli ännu sämre än vad hon redan är.

Jag lämnade henne där kl 8.00, å dom har en vikarie där som heter Ömer och jag stör mig på honom så mycket han är så.......hur ska jag säga, Nä jag gillar honom bara inte.

Åkte till Ica Maxi och köpte frukost och Liza Marklunds nya bok En plats i solen, som jag har väntat hela sommaren på, åkte hem och åt, läste lite och tittade på Rix Morgon ZOO på tv och så mycket mer han jag inte förens jag skulle hämta Emma i gen.

Upp till skräddarbacken hämta Emma å i väg på shopping, var tvungen och skriva en lista på vilka affärer jag skulle på så att jag inte skulle glömma något.

1. Jysk- köpa frotte överdrag till dubbel säng ( vi har jätte tjocka bäddmadrasser ca 20 cm tjocka och de åker bara i sär)   
                Men det hoppade jag över! :)

2. ÖB-    Köpa schampo och balsam vart ett paket med gula tvätt lappar till bebben också.

3. Grangården- Kattmat, det vart 24 burkar och en säck med torr foder 501:- :)

4. Dollar stor- Presenter till Sofia och Alexandra

5. Barnens hus- Skötbords under lägg eller vad det heter, köpte för stort så det var bara att åka tillbaka och byta :(





Hum Super bra bild :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback